top of page

علياء عزت

١ أبريل ٢٠٢٤

علياء عزت

4 أسباب ليه تشتري بيتك الجديد في Eelaf Residence التجمع

4 أسباب ليه تشتري بيتك الجديد في Eelaf Residence التجمع


كمبوند Eelaf Residence في التجمع بيقدملك القيمة الحقيقية للسكن؛ لأنه جمع أهم العناصر اللي لازم تتوفر في بيتك علشان راحتك وراحة أسرتك. في المقال ده هوضحلك أهم 4 أسباب ليه تشتري بيتك الجديد في إيلاف التجمع.

أهم ما في بيتك مكانه

أول حاجة محتاج تتأكد منها قبل ما تشتري بيتك، هي لوكيشن المكان اللي هتسكن فيه؛ لأن موقع الكمبوند هو بوابتك الرئيسية للراحة. لوكيشن الكمبوند المميز بيكون في مكان بيجمع بين الهدوء، وقربه من الطرق الرئيسية علشان توصل بسهولة لأي مشوار. 

في إيلاف ريزيدنس التجمع، انت هتكون على مسافة أقصاها 15 دقيقة من كل مشواريك، لأن بينك وبين شارع التسعين التجمع 3 دقايق، يعني 5 دقايق وتوصل أي مكان في التجمع. والعاصمة الإدارية على بُعد 15 دقيقة منك، و15 دقيقة بس وهتكون في قلب مدينة نصر ومصر الجديدة، يعني في إيلاف هتوفر وقتك ومجهودك اللي بيضيع في الزحمة.

4 حلول جديدة للشقق 3 غرف

كمبوند Eelaf Residence قدم حلول إبداعية لتقسيمات الشقق؛ لأنه بيقدملك 4 حلول مختلفة لتقسيمة الشقة 3 غرف، بتراعي الإضاءة والتهوية الصحية اللازمة لأولادك. من مميزات كمبوند إيلاف إن كل الشقق فيها تراس Terrace وبيكون بعرض الريسبشن وده بيضمنلك تجديد الهوا في بيتك طول الوقت، وتقسيمات الشقق كلها مربعة ومساحة الريسبشن فيها مفتوحة، ده اللي هيخليك تحس بالوسع في بيتك وتقدر تستفيد بكل متر فيه.

من أميز التقسيمات للشقة الـ 3 غرف في كمبوند Eelaf Residence، شقة 170 متر (Living apartment)، متقسمة كالآتي: ريسبشن واسع قطعتين تقدر تقسمه حسب ذوقك؛ لأن المساحة كلها مفتوحة، وتراس بعرض الريسبشن؛ علشان التهوية والإنارة، وحمام للضيوف على يمين باب البيت؛ علشان تضمن خصوصية أعلى لعيلتك، وLiving Room مفتوحة على American Kitchen واسع بتدور عليه كل ست بيت، غرفة نوم ماستر بحمام خاص ودريسنج؛ علشان خصوصية أكتر ليك في بيتك، وغرفتين نوم لأولادك، سواء كانوا بنات بس أو أولاد بس أو أولاد وبنات، فانت هتضمن الراحة والخصوصية لكل أفراد عيلتك.

بوابة كمبوند إيلاف التجمع

كل اللي محتاجه حواليك في  Eelaf Residence

لأن كمبوند إيلاف يهمه راحتك وراحة أسرتك؛ هتلاقي في Eelaf Residence كل الخدمات اللي هتسهل عليك حياتك في مكان واحد. من أهم الخدمات اللي بيوفرهالك كمبوند إيلاف، مركز تجاري فيه كل العلامات التجارية العالمية وبيوفرلك كل احتياجات اليومية الأساسية، وملاعب بادل ويوجا وباليه؛ علشان تقضي وقتك في حاجة بتحبها وتحافظ على الـ Lifestyle بتاعك، كاميرات مراقبة وحراسة على مدار 24 ساعة؛ علشان أمانك أولويتنا في إيلاف التجمع، مركز طبي متكامل، أماكن مخصصة للشغل والمذاكرة، غير خدمات تانية كتير وفرهالك Eelaf Residence في مكان واحد؛ علشان يسهل عليك حياتك.

اضمن قيمة فلوسك في كمبوند إيلاف التجمع

ويفضل أهم جزء شاغل بالك هو الأسعار، لكن في إيلاف التجمع اهتمينا نوفرلك أنظمة تقسيط مريحة تناسبك،  على فترات سداد طويلة؛ علشان تقدر تحجز بيتك في كمبوند إيلاف من غير ما تشيل هم الأقساط.


بعد الأسباب اللي وضحتهالك في المقال، أكون وضحتلك ليه إيلاف كمبوند متكامل بيوفرلك كل اللي محتاجه علشان تعيش مع عيلتك بالك مرتاح، وأقدر اقولك متضيعش وقت أكتر من كدة وتواصل معانا؛ علشان تحجز بيتك في كمبوند Eelaf Residence التجمع.



5.0

شكرا لمشاركتنا رأيك

تقييمك للمحتوى

مواضيع ذات صلة

تواصل معنا :

التعليقات
bottom of page